لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 25 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
اداره/ واحدپرستاری دانشگاه
• برآورد نيروي مورد نياز بيمارستان ها براساس استاندارد هاي موجود و مقايسه با استاندارد هاي مطلوب و ارائه راهكار جهت رسيدن به وضع مطلوب به منظور ارتقاء مراقبتهاي كمي و كيفي به مددجويان
• بررسي و شناخت وضعيت كمي و كيفي كادر پرستاري در دانشگاه و تهيه آمار و ارقام مورد نياز بر اساس مشخصات دموگرافيك افراد ، وضعيت تختها و بخشها ، نوع خدمت مورد نياز در بخش و ارائه به مديران ارشد دانشگاه به منظور تصميم گيري مناسب جهت جذب و بكارگيري نيروي جديد
• كنترل و نظارت بر توزيع صحيح كادر پرستاري در بخشها بر اساس ضريب پرستار به بيمار( تعداد تخت مصوب ) جهت ارائه مراقبت مناسب و ايمن به بيمار.
• برآورد تعداد كادر پرستاري ( پرستار، كاردان اتاق عمل و كاردان هوشبري ) مورد نياز از طريق لايحه خدمات پزشكان و پيرا پزشكان و توزيع نيروها بر اساس اولويتهاي تعيين شده .
• همكاري در استخدام و بكارگيري كادر پرستاري ، مصاحبه و توزيع نيروي جديد الاستخدام در واحد هاي تحت پوشش.
• اعلام نظر در خصوص كادر پرستاري انتقالي ، مأمور و بازنشستگي ( به موقع وپیش از موعد) .
شرح وظایف و بیان شاخص های عملکردی:
همكاري با معاونت پشتيباني در خصوص تنظيم ضوابط و مقررات بكارگيري كادر پرستاري از طريق واگذاري به بخش غير دولتي يا قرارداد موقت با دانشگاه .
• رسيدگي به شكايات فني و اداري كادر پرستاري به منظور ايجاد رضايتمندي در آنان و بالطبع ارتقاي رضايتمندي مددجويان .
• بررسي مصوبات كميته هاي پرسنلي ، ارزشيابي دروني ، كنترل عفونت ، سوانح و حوادث و... و ارائه بازخور مناسب به مسئولين كميته ها .
• نظارت بر ارزشيابي وارتقاي شغلي كادر پرستاري به منظور افزايش رضايتمندي پرسنل .
• تدوين و بازنگري مستمر استانداردهاي مراقبتي ( ساختار ، فرآيند ، برآيند) به مددجويان براساس مطالعات و پژوهش هاي كاربردي و با توجه به شرايط فرهنگي ، اجتماعي و ... ملي منطقه اي
• پايش ارزشيابي مستمر خدمات كمي وكيفي پرستاري به مددجويان
• سنجش توانمندي هاي مورد نياز در سه سطح دانش ، نگرش و رفتار كادر پرستاري از طريق آزمون هاي مهارتي در دوره هاي مختلف كاري ( بدو ورود – تغيير محل خدمت و ...) جهت ارائه مراقبت مناسب به مددجو .
بیان شاخصهای عملکردی
1- الف- اهداف کلان (G) :
G1 : آموزش مداوم و ارتقاء سطح علمی پرسنل
G2 : افزایش کیفیت خدمات درمانی ارائه شده:
G3 : استقرار تشکیلات مناسب پرسنلی در بیمارستانهای دولتی استان
4 G : افزایش رضایتمندی پرسنل بیمارستانهای دولتی استان